
Titlul funcției: Servicii de consultanță în (persoană fizică sau juridică) evaluarea condițiilor de accesibilitate.
Perioada de angajare: iulie – august 2018
Context: Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD), implementează Proiectul ”Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități”, cu suportul Fundației Est-Europene, din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare și Guvernul Suediei.
În cadrul proiectului este planificată Activitatea 2.3.Consolidarea capacităților membrilor Platformei în metode de monitorizare și evaluare a politicilor publice. Pentru colectarea datelor din teren și reflectarea acestora în rapoartele de monitorizare cu privire la condițiile de accesibilitate a Centrelor de excelență care se află în reconstrucție, AOPD va selecta persoană juridică pentru evaluarea condițiilor de accesabilitatea în cadrul acestor centre.
Serviciile de consultanță vor include:
Nr. | Activitatea | Nr. de zile de consultanță | Perioada |
1. | Evaluarea a 11 Centre de excelență (13 sedii: 1 Centru în or. Bălți, 1 Centru r/nul Dondușeni, 11 în mun. Chișinău) |
5 |
Iulie-August 2018
|
2. | Elaborarea rapoartelor de evaluare a accesibilității pentru fiecare centru, cu includerea schițelor de accesibilizare și prezentarea acestora Centrelor; | 5 | August 2018 |
Total | 10 zile |
Produsul final realizat:
- Rapoarte de evaluare a condițiilor de accesibilitate în Centrele de excelență redactat, machetat, cu includerea constatărilor de la fața locului și recomandări cu schiță anexate.
Calificările consultantului:
- Cunoașterea standardelor și normativelor în construcții și condiții de accesibilitate;
- Experiență în evaluarea tehnică a condițiilor de accesibilitate;
- Experiență în elaborarea rapoartelor de analiză;
- Abilități de comunicare excelente;
- Experiență anterioară de colaborare cu reprezentanți ai administrației publice centrale și locale, organizații ale societății civile;
- Cunoașterea limbilor română și rusă.
Oferta pentru contractarea serviciilor de consultanță va conține:
- CV-ul consultantului și/sau a companiei care demonstrează calificările, competențele, experiența consultantului sau a companiei relevante domeniului dat de activitate.
- Oferta financiară (în lei MDL).
Plata pentru serviciile prestate: Plățile vor fi efectuate prin virament bancar, la finele perioadei de prestare a serviciilor, după prezentarea rapoartelor efectuat și altor materiale conform condițiilor contractului de prestare a serviciilor;
Persoanele interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail cretu.aopd@gmail.com, cu mențiunea ”Expert evaluare accesibilitate”, până la data de 29 iunie 2018. Persoană de contact: Maria Crețu, 078273876.
Vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.