Titlul funcției: Servicii de consultanță în (persoană fizică sau juridică) evaluarea condițiilor de accesibilitate.

Perioada de angajare:  iulie – august 2018

Context: Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD),  implementează Proiectul ”Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități”, cu suportul Fundației Est-Europene, din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare și Guvernul Suediei.

 

În cadrul proiectului este planificată Activitatea 2.3.Consolidarea capacităților membrilor Platformei în metode de monitorizare și evaluare a politicilor publice. Pentru colectarea datelor din teren și reflectarea acestora în rapoartele de monitorizare cu privire la condițiile de accesibilitate a Centrelor de excelență care se află în reconstrucție, AOPD va selecta persoană juridică pentru evaluarea condițiilor de accesabilitatea în cadrul acestor centre.

Serviciile de consultanță vor include:

Nr. Activitatea Nr. de zile de consultanță Perioada
1. Evaluarea a 11 Centre de excelență (13 sedii: 1 Centru în or. Bălți, 1 Centru r/nul Dondușeni, 11 în mun. Chișinău)  

5

 

Iulie-August 2018

 

2. Elaborarea rapoartelor de evaluare a accesibilității pentru fiecare centru, cu includerea schițelor de accesibilizare și prezentarea acestora Centrelor; 5 August  2018
  Total 10 zile

 

Produsul final realizat:

  • Rapoarte de evaluare a condițiilor de accesibilitate în Centrele de excelență redactat, machetat, cu includerea constatărilor de la fața locului și recomandări cu schiță anexate.

 

 

Calificările consultantului:

  • Cunoașterea standardelor și normativelor în construcții și condiții de accesibilitate;
  • Experiență în evaluarea tehnică a condițiilor de accesibilitate;
  • Experiență în elaborarea rapoartelor de analiză;
  • Abilități de comunicare excelente;
  • Experiență  anterioară de colaborare cu reprezentanți ai administrației publice centrale și locale, organizații ale societății civile;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.

Oferta pentru contractarea serviciilor de consultanță va conține:

  • CV-ul consultantului și/sau a companiei care demonstrează calificările, competențele, experiența consultantului sau a companiei relevante domeniului dat de activitate.
  • Oferta financiară (în lei MDL).

 

Plata pentru serviciile prestate: Plățile vor fi efectuate prin virament bancar, la finele perioadei de prestare a serviciilor, după prezentarea rapoartelor efectuat și altor materiale conform condițiilor contractului de prestare a serviciilor;

Persoanele interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail cretu.aopd@gmail.com, cu mențiunea ”Expert evaluare accesibilitate”, până la data de 29 iunie  2018. Persoană de contact: Maria Crețu, 078273876.

 

Vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.